Update :')

Salam , apa khabar semua , oopss ! Annyong Hasoeyo ^-^ . Agak lama aku tak update blog yang ni , dari Nov 2011 until Mei 2012 , Haha lame glerr la sehh , tk pe skrg aku update panjang lebarr .


# Result kuar 7 Mei 2012 ni 
# Pencarian Simply Siti Star Search
# Kim Hyun Joong Asia Fan Meeting 
# TTS - Twinkle oleh Girls Generations .

Okay that all , meh sinii baca story aku , hope terhibur :) tk suka out ! haha


1. Macam biasa benda yang dinantikan bila habis exam , result ! Bukan nak cakap ape , perasaan takut uh menyelebungi diri , mane tak nya sebab ada Mandarin II ! Takut je gagal , tk nak la repeat , miss chong kalau dia gagalkan aku, siap la dia ! Hahaha .


2. Pencarian Simply Siti Star Search di Kompleks Pusat Bandar Pasir Gudang / 22-27 Mei 2012 / Just beli satu wangian perfume 'Simply Siti Eau De Parfum ' daripada 3 jenis wangian , anda berhak mengikuti pencarian tersebut , Siti sendiri yang akan turun dan menilai . Haha saja promote untuk gadis-gadis diluar sana . 



3. Kim Hyun Joong : Asia Fan Meeting 2012 in Singapore . 4th May/8pm/Singapore Indoor Stadium . Malam ni ! Malaysia tak jadi lah pulak , hmm . Sedih gila dokk , hummm .



4. Video klip terbaru dari Girls Generations , tajuk lagu Twinkle , 5 bintang aku bagi tok video klip uhh . Memang lawa , terbaik . tk caye ? Mey tgokk .



Ha ? Amacam ! Best kan , jum check gambar penyanyi ni .
untuk lagi ni  3 orang je ~






okay that all :) malas nak membebel lagi . haha .

No comments:

Post a Comment